Premiär för ”nya” Gästis
Det var god uppslutning i fredags när bybor träffades i södvikskrysset för att i samlad trupp uppvakta nya ägarna av Södviks Gästgivaregård. Till Gästis gick man sedan ”fangång” upp mot entrén. Efter en stunds väntan kom äntligen de – av … Continued